mijn facebook op de iphone is compleet geblokkeerd. Opnieuw synchroniseren of opnieuw opstarten helpt niet. Wie weet de oplossing?

De facebookpagina blijft staan op vrienden zoeken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer eens als hij hangt de aanknop en de homeknop tegelijk in te drukken. Zoals je een screenshot maakt maar dan ingedrukt houden tot de iphone uitvalt. Dit is een harde reset en werkt vaak
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je verliest geen data, het is heel veilig
De app verwijderen en er opnieuw opzetten wil ook vaak helpen. Zie niet staan in je vraag dat de volledige iPhone blijft hangen.