Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan niemand meer volgen op twitter. Ik moet meer volgers krijgen ofso en k heb er al 425;( Wat moet ik nou doen?

Ik kan niemand meer volgen op twitter waarschijnlijk omdat ik te veel volgers heb en te weinig mensen volg. Ik heb nu 450 volgers en ik volg zeld 310 mensen en ik heb al meer dan 400 mensen ge "geunfollowd" (ongeveer afgerond). Wat moet ik nou doen als ik weer mensen wil gaan volgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
882
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee als ik iemand wou volgen dan stond er; U kunt momenteel geen personen meer volgen. Maar het probleem is al verholpen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zou als ik jou was even contact met Twitter opnemen, volgens mij moet je namelijk nog wel mensen kunnen volgen.

De limiet voor mensen die jij volgt ligt op 2000:

"Following (account-based): Once an account is following 2,000 other users, additional follow attempts are limited by account-specific ratios. The Follow Limits and Best Practices page has more information. "

http://support.twitter.com/groups/31-twitter-basics/topics/114-guidelines-best-practices/articles/15364-about-twitter-limits-update-api-dm-and-following#
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik al gedaan maar holp nix, Het probleem is nu al verholpen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi dat het probleem verholpen is.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding