Hoe vind ik de URL van een video op Facebook?

Facebook-app: vroeger moest ik lang op het beeld van de video drukke en dan kreeg ik de optie om het te downloaden met FB-downloader. Nu lukt dat niet meer.

Facebook op PC: overal op Google staat dat je met de rechter muisknop de optie krijgt de URL te zien en/of te downloaden, maar ik niet.

Ik krijg het niet voor elkaar :(

3 jaar geleden
6.1K

Antwoorden (3)

Rechtermuisklik op de video en dan Video-URL weergeven. Indien dat niet lukt, dan de video openen in een nieuw venster en de URL (in de adresbalk) kopiëren.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Sonaya
3 jaar geleden
Beste Anton, Dank je wel. De optie Openen in een nieuw venster krijg ik ook niet.
Lijkt wel een nieuwe beveiliging oid op FB?
De link van de video is het webadres van de betreffende Facebookpagina. Uit commercieel oogpunt wil Facebook niet dat je de url van alleen de video kunt kopiëren.
Wat je wel kunt doen:
Kopieer de link van de video (de url) in https://www.getfvid.com/nl
Klik Download
Kies een Downloadoptie
Je krijgt de video te zien
Rechtermuisklik op de video
Kopieer de link (Of sla de video op).

Daarnaast kun je de video downloaden met bijvoorbeeld https://www.fbdown.net .
SimonV
3 jaar geleden
Rechtermuisklik op de video!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Sonaya
3 jaar geleden
Hoi Stefy, dat kan dus niet meer helaas. SimonV: helaas pakt Getfvid dat niet want dan verwijs je naar de hele fb-pagina en dan krijg je een error.