Ik ben van messenger overgestapt naar Skipe, hangen daar geen financiële verplichtingen aan vast?

Skipe is gratis?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

de basisfuncties van skype zijn gratis, maar daarnaast biedt Skype diverse betaalde diensten. Het hangt er dus vanaf of je daar gebruik van wilt maken. De tarieven kun je vinden op http://www.skype.com/intl/nl/prices/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Messenger en skype verschillen niet heel erg van elkaar. Maar je hebt inderdaad betaalde services met skype, zodat je naar 06 nummer e.d kan bellen.

Maar als je geen skype tegoed hebt dan kan je ook niet naar die nummers bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank u