Hoe wissel je met je toetsenbord van gesprek op de nieuwste msn?

Je kan met je muis gewoon steeds bovenin een naam aanklikken, van de mensen waarmee je aan het praten bent. Maar ik heb een laptop en vind dat niet handig als ik er geen muis aan heb zitten. Volgensmij kun je ook met je toetsen snel van gesprek naar gesprek springen... Weet iemand hoe dat moet? Want dat zou wel ideaal zijn. :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Alt + Tab indrukken!;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd alt+tab en als je andere gesprekken wilt houd je alt ingedrukt en klik je steeds op tab ondertussen ;)