hoe kan mijn partner op facebook via mijn pc?

ik heb 1 pc in gebruik ,ik heb een profiel op facebook .en een account .hoe kan mijn partner op de zelfde pc ,een eigen account aan maken voor facebook.?

12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon uitloggen en een nieuw account registreren.

Antwoorden (3)

Ja en eigen account en een ander mailadres.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uitloggen, en je partner een account laten aanmaken.

Een tip: In de browser Google Chrome kan je meerdere gebruikers aanmaken. Als je dan als de ene persoon in Chrome zit, kan je ingelogd blijven in Facebook, en als je partner dan omschakelt van Chrome-gebruiker, is die automatisch ook ingelogd.

Zie voor meer informatie hierover: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=nl&answer=2364824
12 jaar geleden
Wat ook kan, is chrome of firefox installeren, en beide gebruik maken van een van deze twee. Houd je ook alle cookies gescheiden.