wie weet hoe ik "uitlijningen" in words 2007?

weet niet of uitlijning wel het juiste woord is maar ik bedoel het volgende:

in words 2003 staat er een soort van meetlat bovenaan de pagina.
Op die meetlaat stonden verschillende driehoekjes en dergelijke en als je die ergens middenin zette kon je met TAB precies een mooie strakke lijn(onzichtbaaf)creeren waardoor alles mooi strak onder elkaar kwam te staan.

ik moet nu werken met 2007 maar weet dus niet of ik die meetlat ergenstoe kan voegen zodat ik alles netjes kan uitlijnen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Die meetlat heet de liniaal. Je kunt hem toevoegen door in het lint op Beeld te klikken. Daarna moet je het vakje bij Liniaal aanvinken. Toegevoegd na 5 minuten:   De dingen die je met die liniaal kunt instellen, kun je ook instellen via Alinea-instellingen. Voordeel daarvan is dat je het nauwkeuriger kunt instellen dan via de liniaal. Klik in het lint op Start, en klik dan op het miniscule pijltje dat in het lint rechts van Alinea staat. Dan opent zich een scherm waarin je alle uitlijning tot in detail kunt opgeven. Wat je daar aanpast, zie je vervolgens terug in de symbooltjes op de Liniaal. Andersom zie je alles wat je in de Liniaal hebt aangepast, terug in dit Alinea-scherm.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100