Mijn wifi werkt niet, heeft iemand een oplossing?

Ik heb een nokia c3 met wifi die altijd werkte maar als ik nu terug op internet wou stond er "meld u eerst aan bij packet gegevens en 2 seconden later " koppeling niet beschikbaar" kan iemand me helpen? alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb zelf geen Nokia maar dis is wat ik voor je kon vinden:

DE Oplossing:

Go to Menu –> Settings –> Configuration –> Personal Settings –> Options –> Add New then create a new account called My Web. And ACTIVATE it.
Also Check :
1. Menu –> Settings –> Connectivity –> WLAN –> Internet Connection it should be ‘Ask First’.
2. 2. Menu –> Internet –> Web Settings –> Configuration Setting it should be set toConfiguration : Personal Config. And Account : My Web
Now try to connect and every time it will ask you to choose between connection to connect to the network and you can save your GPRS Bill by using Wi-Fi connectivity at home and at Hot Spots.

Het kan zijn dat het bij jou in het nederlands is dan moet je even creatief vertalen (of op je telefoon even in de instellingen de taal op engels zetten. Volgens mij kan dat met alle nokia's en dan kan je bovenstaande gewoon volgen)

Lukt het nog niet dan zou ik contact opnemen met je provider.

Eventueel kan je even je WIFI router/modem checken of er eigenlijk wel een verbinding is met internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je,, mijn wifi werkt weer en nu weet ik wat ik volgende keer moet doen!

Andere antwoorden (1)

Ik heb geen idee hoe die dingen werken. Maar je kunt er even mee naar de winkel toegaan, dan kunnen ze kijken wat er aan de hand is.
Bronnen: