Creatieve projecten op de computer

Wie weet een paar creatieve projecten om op de computer te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

-> foto bewerkingen
-> websites creëren
-> videobewerking
-> programmeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik snap de vraag niet helemaal...

... bedoel je het in de grafische/kunstzinnige zin?? Want in dat geval kan je Adobe (CS4 of CS5) downloaden, en van alles gaan maken met illustrator & Photoshop.

Zelf vind ik het leuk om van bekende tv-programmas, soaps en shows de intro na te gaan maken in Flash.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Adobe After Effects of FL-studio