Kan deze videokaart gta IV runnen? (zie uitleg voor kaart.)

ik was op zoek naar een videokaart die gta IV kan runnen maar kan iemand me vertellen of deze sterk genoeg is?
http://www.dynabyte.nl/catalog/product/view/id/5608?utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=retargeting

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Dat moet wel gaan lukken ik had een nvidia 6400 ook 1gb geheugen kon hem ook draaien. En de rest van.je computer moet ook aan de eisen.voldoen voor gta4 te kunnen draaien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hier geen antwoord op geven omdat de rest van de PC van groot belang zijn om te antwoorden.

Videokaart is niet goed genoeg om GTA te runnen op high, daarbij weet ik niet wat voor processor je hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan het moeilijk zeggen of die kaart het aan kan....

Deze videokaart is vereist voor GTA IV:
Minimum: 256MB NVIDIA 7900+ / 256MB ATI X1900+

maar het is natuurlijk een andere serie dus je kunt het moeilijk zeggen.

Ik raad je wel aan,, wanneer je nog zwaardere spellen gaat spelen kun je beter een stap voor zijn en daarom een duurdere Videokaart aan schaffen.

Ik zal trouwens niet je videokaart bij dynabyte bestellen er zijn veel meer online shop's waar je voor een betere kaart minder geld kwijt bent!

Kijk even rond op:

http://www.alternate.nl/html/highlights.html?hgid=1230&&tgid=1372&tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&

even zoeken welke kaart je precies nodig hebt, Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Check op deze site of je systeem geschikt is voor een bepaald spel.

Klik het spel aan en deze site geeft precies aan wat je kan met de pc.

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx