Waarom werkt mijn webcam niet meer? En wat kan ik er aan doen?

Mijn webcam werkt niet meer en het is nogal frustrerend want ik kan geen videochat meer houden met mijn familie en vrienden. Een paar weken geleden was ik op skype met een vriend van mij. Opeens kreeg ik een blauw beeld en sindsdien doet mijn webcam het niet meer.

Iemand enig idee waar het aan kan liggen en hoe ik dit oplos?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je kan proberen de driver opnieuw te installeren, maar volgens mij is de webcam gewoon op! Hebben niet het eeuwige leven.