Als ik op MSN zit met een webcam, zie ik mijzelf en de andere persoon. de andere persoon ziet zichzelf ook maar mij niet. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan zijn dat de andere persoon jouw aanvraag om de webcam te starten (nog) niet heeft geaccepteert. Of hij/zij heeft het geweigert om met jouw cam te kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kan het zijn dat je al een webcam programma aan hebt staan? zoals bijv. het camera programma zelf? (met de instellingen etc).

Wat ook kan is dat je bij iemand anders ook al de camera aan hebt. Het kan voorkomen dat je dan bij de ander geen beeld meer hebt.

Als laatste kun je proberen om de software van je web cam opnieuw te installeren op de pc en daarna ook te installeren op MSN. (Extra -> Audio en video instellen.)

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon Goed in stellen