Dat kan met bijvoorbeeld Timelapse-software, dat werkt alleen met foto's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je movie maker hebt kan je je filmpje makelijk versnellen. Je start movie maker je drukt op video of foto toevoegen en dan op opties voor video en staat er snelheid en zo kan je hem versnellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een video versnellen kan heel simpel met Windows Movie Maker. Importeer de video, sleep hem naar de tijdlijn, klik op "Video-effecten weergeven" en sleep de afbeelding "Versnellen, dubbel" naar de video onderin. Je kunt dit zo vaak herhalen als je zelf wilt: telkens wanneer je "Versnellen, dubbel" naar de video versleept, wordt de video twee keer zo snel afgespeeld.

Toegevoegd na 4 uur:
Voor Vista of Win7 kun je de oudere (2.6-versie) van Windows Movie Maker gewoon installeren, ook als je Windows Live Movie Maker al op je pc hebt staan. (De screetshot hieronder is ook van de 2.6-versie op een Vista-pc). Zie bron.

Toegevoegd na 4 uur:
Sorry, screetshot moet zijn: screenshot.
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb die versie van movie maker niet meer;) Ik heb windows live movie maker, die heeft geen dergelijke tijdlijn meer;)
dan moet je op doorspoelen drukken als je die knop hebt anders kan het niet