als je hem download zie je een schermpje met waar je hem wilt opslaan. is dat niet zo? doen dan start>zoeken>gewenste programma>enter> BINGO!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga na start, zoeken en de bestandsnaam intypen. Een gedeelte is ook goed en je komt het bestand weer tegen. Ook kan je het bestand opnieuw selecteren voor downloaden en dan goed kijken waar het wordt opgeslagen. Het opnieuw downloaden is dan niet noodzakelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt dit heel makkelijk opzoeken in de windows verkenner. Die zit bij windows 7 standaard in de startbalk. Open verkenner, en zoek in de zoekbalk (rechtsbovenin) je bestandjes even na. Grote kans dat je hem daar zomaar gevonden hebt. Ik weet niet of het bij alle computers zo is, maar bij mijn computer staan de nieuwste bestanden nog altijd bovenaan ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn 2 methoden, of je gaat op je harde schijf zoeken naar de bestandsnaam die het bestand heeft gekregen. Of je gaat opnieuw de download initiëren, zodat je kan zienin welke locatie hij hem heeft opgeslagen. Dan kan je die download weer annuleren en met de verkenner naar die plek toegaan.
De laatste optie gebruik ik zelf altijd, dat scheelt heel veel tijd en moeite om handmatig te zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download hem opnieuw en kijk deze keer WEL waar je hem opslaat. Annuleer dan de download en ga naar die map toe in de verkenner