Waarom blokkeert sbs6 uitzending gemist bij de reclames?

Als ik een programma bekijk kan ik alleen het eerste deel bekijken. Zodra de reclame moet starten blijft mijn computer maar verbinding zoeken. Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt een ad-blocker aanstaan. Deze moet uit worden gezet. Een oplossing is trouwens om dit te vermijden door net voor de reklame (zet je beeld op Full screen voor een langere seek-balk) naar het stuk te zappen na de reklame. Doe ik ook, en met succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat was hem, helemaal super, bedankt voor je hulp. Ik wist niet dat je de adblocker per pagina aan en uit kunt zetten dus ik heb er weer wat bijgeleerd :)