Kan je habbo spelen op een tablet ?

Jah ik wilde een tablet kopen eerlijk gezegd omdat ik habbo wilde spelen maar kan ik het daar dan op spelen ?

op een yarvik tablet http://www.computerland.nl/a/zcl_02tab/01_tablets/list.aspx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik denk het niet je heb namelijk geen goede flash op je tablet en een tablet is er niet bedoelt voor dat soort spelletjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste flash-games zoals Habbo is heb je een muis nodig om bepaalde acties te doen.

Dit kun je meestal niet met je vingers doen omdat Flash rekening houdt met bepaalde actie via de muis.

Als je het echt zeker wilt weten of je spel gewoon werkt is om het uit te proberen op een tablet van iemand anders. Maar ga er niet vanuit dat het werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk het niet voor habbo heb je Shockwave nodig van Adobe en dat kan op veel spellen niet genistalleert worden