Waarom stoppen youtube filmpjes na enkele seconden op mijn iphone?

Erg vervelend want het filmpje start niet opnieuw uit zich zelf. Als ik de wifi aan en uit zet kan is soms 10 seconden erbij krijgen maar dan gebeurd hetzelfde opnieuw

Ik heb een iphone 4s (snel zou zeggen) en ik heb wifi en 3g aanstaan. Ik kijk
Filmpjes gewoon via de youtube app

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
6.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
iPhone 4S = iPhone For Steve :)

Antwoorden (3)

volgens mij heb je dan slegte internetverbinding dus zou zeggen dat ie aan het bufferen is.
makkelijkste manier is dicht bij je accespoint gaan staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is vreemd.

probeer eens alleen op 3G te doen en anders alleen op wifi? ik raad je wel aan om wifi te doen, aangezien het dan niet van je databundel afgaat als je buiten een wifi bereik bent.

en het is sneller (naar mijn mening)

mocht dat niet lukken kan je via itunes een herstelpunt maken, misschien is er een foutje oid.
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wow, dat zou ik ook wel willen. Dat als ik geen wifi heb het ook niet van mijn 3G tegoed af gaat!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dan moet je indien je een iphone hebt mobiele data uitzetten, en dan gaat het sowieso niet van je data af. en anders moet je ergens goed wifi bereik hebben om ervoor te zorgen dat het niet van je bundel afgaat.
Als je met je iphone filmpjes binnen haal.
Gaat dit altijd eerst in je buffer tot een bepaalde seconden daarna begit filmpje te spelen indien het filmpje sneller gaat dan de buffer loopt stopt het filmpje en laad de buffer verder.

Dus dat heeft te maken met je internetverbinding trage verbinding waardoor je filmpje sneller loopt dan wat je binnen haalt via internet dan moet het wel stoppen en kan het pas weer spelen als er weer ene stukje film binnen is.

3 GBand is een snelle verbinding of via Wifi normaal ook, daar zou je geen problemen moeten ondervinden.

Opgepast dat je surft op je iphone , want dan heb je Data waardoor je wel eens ene dure rekening kan krijgen of je prepaid kaart snel leeg ga zijn.

Groetjes

Toegevoegd na 5 minuten:
Indien je toch kijkt op je wifi en problemen hebt zou het kunnen zijn dat je vaste computer of anderen op je netwerk data aan het binnen halen is ,bijvoorbeeld muziek of films.
Waardoor je dan ook een mindere snellere verbinding zou kunnen hebben.

Want ga er van uit dat je thuis ook ene vaste computer heeft en of laptop en dus met meerdere surft.

Ook oppassen dat je draadloos ook is beveiligd want het zou wel eens kunnen anders dat je gebuur op je internetverbinding zit en data binnen haalt waardoor je dus ook op dat moment minder snel kan surfen of video's kan binnen halen