is een belgacom tv abonnement gratis?

ik heb op mijn ipod tv over al gezet maar om programma's te bekijken zeggen ze dat je een abonnement moet hebben maar ik heb wel een belgacom tv in huis (voor de tv)
is dat gratis of moet ik der voor betalen graag uitleg aub

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb gehoord dat het tot 1 oktober j.l. gratis was, dat was een testfase.

Op de website van Belgacom lees ik:
Bent u Proximusklant en heeft u een abonnement Internet on GSM of Mobile Internet? Dan krijgt u per maand één uur Mobiel Internet (enkel geldig voor TV Overal). Voor de andere klanten hangt dit af van het bij hun abonnement inbegrepen datavolume.