Kan ik via het streamen op Spotify verbinding maken met I-tunes voor downloaden/cd branden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Wil je de muziek van spotify in Itunes zetten en dan op cd branden?

Nee dat kan helaas niet. Spotify is een muziekstreaming platform en geeft jou toegang tot muziek om het af te spelen zolang jij een abonnement hebt. Zodra je geen abonnement meer hebt heb je ook geen toegang meer tot deze muziek. Als je het zou kunnen branden op een cd heb je voor altijd toegang tot deze muziek. Daarom kan je het dus niet op cd branden.

Ook zal Apple niet graag een koppeling maken met spotify omdat dit een concurrerende dienst is ten opzichte hun eigen diensten.