Ik krijg al de hele dag deze melding op Chrome: De pagina's reageren niet meer. U kunt wachten of de pagina's sluiten. Hoe los ik dit probleem op??

Het maakt niet uit welke internetpagina ik open, standaard krijg ik deze melding. Mijn internet (en internet explorer) doet het trouwens wel gewoon en super snel. Terwijl Google Chrome onwijs traag doet.

Ik heb de nieuwste versie, verwijderen en opnieuw installeren hielp ook niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je geprobeerd als administrator uit te voeren? Rechtermuisknop op het pictogram op het bureaublad>uitvoeren als administrator.

Het beste antwoord

Verwijderen en daarna ccleaner gebruiken(wel ff in het tweede tabblad alles van chrome aanvinken) Daarna een defragmentatie van de harde schijf uitvoeren.