ik heb gistere nieuwe internet explore 9 bij een update gekregen maar nu loopt mijn internet heletijd vast

iemand tips hoe dit kan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je precies met,"dan loopt mijn internet vast" kan je ook niet meer msn'en op dat moment of moet je alleen IE opnieuw opstarten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee msn blijft gewoon werken alleen de internet pagina loopt vast

Antwoorden (2)

Ik zou even kijken of het probleem ook met firefox blijft http://www.mozilla-europe.org/nl/ of google chrome http://www.google.com/chrome/?hl=nl .

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien vindt je ze nog prettig werken ook en ben je gelijk niet meer afhankelijk van IE.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik zou ook voor de zekerheid even je router en modem resetten (stekker er 2 minuten uit). Om even zeker te weten dat het daar niet aan ligt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had hetzelfde probleem en heb versie 8 weer hersteld.