Op mijn computer hebik een map met al mijn muziek er in .Hoe kan ik de lijst met muziek (mappen) uitprinten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Hier zijn meerdere programma's voor.
PrintFolder is er zo 1. Is nog freeware ook

http://www.freeonline.be/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownloaddetails&lid=678&ttitle=PrintFolder%201.30
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het enige wat ik me kan bedenken is is prtscr in te drukken. er wordt dan een screenshot gemaakt van je scherm en die haal je op door bij bijv word ofzo crtl+v te doen en dan heb je dus je hele lijst (als er een deel op zit kun je twee screenshots bijeenplakken ) dan rest nog uitprinten/afdrukken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het zelf doen via de dos-box, maar dat is redelijk omslachtig als je niet een beetje thuis bent in het dos-gebeuren.

Er zijn echter ook genoeg (gratis) programma'tjes die dat kunnen, waaronder "Directory Lister"
Deze vind je hier:

http://www.zdnet.nl/downloads/76236/directory-lister-0-9-1/