Hoe verklein je foto's met Paint?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is mooier om ze te verkleinen met EasyResize,maar goed dat moet je natuurlijk zelf weten want dat was je vraag niet.

Antwoorden (3)

Selecteer de foto dmv toetscombinatie Ctrl+A

Ga nu naar Formaat Wijzigen en toets nu bijvoorbeeld 50% in. 50% betekend dat hij half zo groot word. 25% kwart zo groot. Alles blijft op verhouding. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door te klikken op het vakje "selecteren".
Daarna selecteer je wat je verkleinen wilt, en nadat het geselecteerd is kan je het verkleinen door middel van de zijkanten.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je het verkleint op deze manier, en niet wilt dat het plaatje er niet gelijk uit ziet, houd je SHIFT ingedrukt op het toetsenbord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik hiervoor beter Picasa of windows photo gallery
Gaat veen makkelijker dan Paint