Hoe komt het dat me pc uitvalt als ik gta IV speel.

Als ik grand theft auto IV op me laptop speel
Valt me laptop na een half uur uit en is die bloed heet. Weet iemand een oplossing om toch te kunnen spelen zonder dat die uit of te heet wordt. ?

Mijn systeem.

Intel core i3
NVIDIA geforce GT 420 2,8 GB
2,5 GB ram geheugen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja zou even kunnen kijken of de laptop wel goed zijn warmte kwijt kan/lucht in kan laten komen. Er zijn speciale oplossingen waar je je laptop opzet en die koelt. Ook zou je de grafische instellingen terug kunnen schroeven en kijken of je het aantal frames kan cappen.

Bronnen:
http://www.bol.com/nl/l/computer/notebook-...

Hij wordt te warm en zorgt dat hij uitvalt om zichzelf te beschermen. Dus dan moet je zorgen voor betere koeling.

Zoals Roland1995 al zegt hij word te warm Het kan zijn dat je inwendig je laptop s zou moeten reinigen PC's laptops zijn nu eenmaal stofaantrekkers (koelblok van je processor - videokaart) Niet handig ermee dan ff iemand met verstand r ff naar laten kijken

Ik denk dat je laptop te warm wordt, misschien is de koeler niet meer goed. Dus het ligt niet aan dat spel

Hij wordt gewoon weg te warm als je koeling er verder goed uitziet is dat spel gewoon zwaar voor je videokaart geheugen. je moet extra koeling proberen maar dat heeft natuurlijk ook zijn grenzen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100