Hoe komt het dat me pc uitvalt als ik gta IV speel.

Als ik grand theft auto IV op me laptop speel
Valt me laptop na een half uur uit en is die bloed heet. Weet iemand een oplossing om toch te kunnen spelen zonder dat die uit of te heet wordt. ?

Mijn systeem.

Intel core i3
NVIDIA geforce GT 420 2,8 GB
2,5 GB ram geheugen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit je ventilator niet vol met stof en dat hij daarom te warm wordt omdat ie niet goed genoeg koelt? Want bij een bepaalde temperatuur schakelt je laptop waarschijnlijk zichzelf uit om niet nog warmer te worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou ik eigenlijk even moet checken. Hebt je een manier om te kijken of er stoglfin een laptop zit ?

Het beste antwoord

Ja zou even kunnen kijken of de laptop wel goed zijn warmte kwijt kan/lucht in kan laten komen. Er zijn speciale oplossingen waar je je laptop opzet en die koelt. Ook zou je de grafische instellingen terug kunnen schroeven en kijken of je het aantal frames kan cappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe heet zo'b koeler wie je op je laptop zet
En hoeveel kost dat ongeveer ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
laptop koeler en zie bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft geholpen

Andere antwoorden (4)

Hij wordt te warm en zorgt dat hij uitvalt om zichzelf te beschermen. Dus dan moet je zorgen voor betere koeling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met een betere koeling ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet op je schoot zetten en zorgen dat de lucht goed weg kan langs de onderkant er zijkanten.
Zoals Roland1995 al zegt hij word te warm
Het kan zijn dat je inwendig je laptop s zou moeten reinigen PC's laptops zijn nu eenmaal stofaantrekkers (koelblok van je processor - videokaart)
Niet handig ermee dan ff iemand met verstand r ff naar laten kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je laptop te warm wordt, misschien is de koeler niet meer goed. Dus het ligt niet aan dat spel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij wordt gewoon weg te warm als je koeling er verder goed uitziet is dat spel gewoon zwaar voor je videokaart geheugen.
je moet extra koeling proberen maar dat heeft natuurlijk ook zijn grenzen.
capthavoc