Update 0.9.0 is een aankomende update voor Minecraft Pocket Edition. Het zal ergens in mei worden uitgebracht, en zal Pocket Edition voorzien van een aantal nieuwe en spannende toevoegingen. Deze functies zijn veranderingen of aanvullingen hoogstwaarschijnlijk / gegarandeerd worden toegevoegd in Minecraft 0.9.0. Update versie 0.9.0 is de laatste versie van Alpha zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar wat is de precieze datum? Ik dacht dat het 10 mei was maar ik wil het zeker weten
Amadea
9 jaar geleden
Wel, het is nu 10 mei en de update is er nog niet. Dus je weet nu zeker dat 10 mei niet klopt.