Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik mijn pc niet meer op slaapstand zetten?

Ik heb Windows Vista en telkens ik mijn pc op slaapstand wil zetten is het woord grijs en kan je er niet op klikken. Hoe komt dat? Wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Volgens mij kan dat komen omdat de harddisk(CSchijf) te vol zit, zou je dat een kunnen controleren. Hoeveel is er nog vrij, je heb denk ik wel minimaal 2GB nodig.
Dit zou de oorzaak kunnen zijn, er kan ook een andere oorzaak zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is idd zo.
De oorzaak van het plotseling verdwijnen van de Slaapstand ligt vaak bij Schijfopruiming. Als daar de optie "Sluimerstand bestanden opruimen" aangevinkt staat als je de C-schijf opruimt, wordt het bestand hiberfil.sys verwijderd, waardoor de sluimerstand wordt uitgeschakeld.

Op onderstaande website wordt duidelijk uitgelegd hoe je het terugzet. Kijk even goed naar de afbeeldingen, zodat je geen fouten maakt!
(Lees meer...)
Pieter2011
14 jaar geleden
Je kunt bij uitvoeren het volgende commando gebruiken:
c:\windows\System32\rundll32.exe powrprof.dll,SetSuspendState
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing