Wat gebeurt er met de Apps die op mijn iPad staan als ik bij beperking instel 'sta geen Apps toe'

Ik heb een iPad 3de generatie met iOS 6.1 en vraag me af wat er gebeurt met de Apps die al op mijn iPad staan als ik instel dat er geen zijn toegestaan of alleen +4. Wat gebeurt er dan met de niet toegestaande Apps?
Worden die er dan afgehaald of gewoon onzichtbaar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Deze worden ontzichtbaar, je kan ze niet meer openen. Als je deze fuctie uitschakeld komen ze weer terug. Ze resetten wel je indeling van je applicaties.