Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik mijn accu eruit halen als ik mijn acer ter reparatie opstuur?

Ik heb 'm al eens eerder opgestuurd maar weet niet meer of ik mijn accu er toen uit heb gehaald.
Dat ik mijn adapter thuis moet laten weet ik :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Over het algemeen hoef je geen accessoires mee te sturen, het reparratiecentrum heeft de deze spullen zelf.

Dit doen ze vaak om te voorkomen dat losse onderdelen kwijt raken.

Voor de zekerheid kan je de servicedesk van Acer bellen om er zeker van te zijn dat je de juiste spullen meestuurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiteraard moet je je accu erin laten.. Als er iets mis is met de laptop zullen ze alle onderdelen moeten testen, waaronder ook de accu.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De accu testen ze niet hoor, want die valt niet binnen garantie. Die is namelijk al zo goed als kapot, dat was de vorige keer ook al..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was voor mij onbekend.. Normaal gesproken testen ze de accu mee. Wat ik hierop uit maak is de laptop al wat ouder..
Wanneer je geen problemen ondervind met de accu, hoef je deze niet mee te sturen. Ik weet van Dell en Hewlett-Packard dat ze hem niet eens willen aannemen, tenzij je er problemen mee hebt. Op een accu zit vaak ook maar 9 maanden fabrieksgarantie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing