Kan ik mijn taakbalk ook door laten lopen in Windows 7 op een extern scherm?

Ik breid mijn bureaublad dus rechts van me uit met een tweede monitor, ik wou alleen de taakbalk ook door laten lopen. Kan dit? Zo ja, hoe?

Die optie heb ik nog nergens zien staan namelijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Persoonlijk gebruik ik het programma Multimon hier voor. Check de bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik draai hem zelf op windows 7 ( heb hem niet gekocht.. hint ) en hij matched gewoon perfect met het uiterlijk! :)

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het wel eens gezien maar dat was op een vaag systeem waar de grafische kaart het splitsen voor z'n rekening nam en niet Windows zelf. Voor zover ik weet heeft Windows daar (helaas!) geen optie voor. Als iemand een native-to-Windows manier voor kent ben ik benieuwd.

Wel is er een aantal nuttige tools voor het managen van je multiple display setup, waar je mooie dingen mee kunt doen zoals op elke display een taakbalk weergeven die alleen de programma's laat zien die onder die display draaien. Ik heb er geen ervaring mee maar ik vond het net via Google toen ik jouw vraag probeerde te beantwoorden. Ziet er wel aardig uit, ik ga er ook maar eens naar kijken :)
http://lifehacker.com/#!317479/make-the-most-of-your-dual-monitors