Op een Mac. Ben IT'er en werk de hele week al met microsoft. Dus in mijn vrije tijd zit ik dan liever achter een computer die het doet zoals het hoort. Niet nadenken, gewoon lekker prutsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Geen van beiden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PC, maar ik heb geen andere keuze, want ik heb geen MAC.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ehm, je kunt zo van een PC een Mac maken. Ik heb het ook gedaan. Zonder de woekerprijzen van Apple te betalen.
Niet legaal, geef ik toe....
http://www.hackint0sh.org/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet legaal, nou dan begin ik er zeker niet aan. Ben dik tevreden zoals het nu werkt.
Ik zit achter een PC. Echt een keuze is het niet, ik ben ooit met een PC begonnen en erin blijven hangen. Wel eens overwogen om over te stappen, maar ik vind de kosten wat te hoog.
Ik weet, sommigen zweren erbij. Dat zal zeker een reden hebben. Ik ben echter redelijk tevreden met wat ik heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mac. Beste systeem ooit en minder vatbaar voor virussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een PC. Ik heb ook ervaring met Macs, vooral tijdens mijn studie, toen werd er niets anders gebruikt dan Macs. Ze hebben allebei hun voor- en nadelen, maar voor mij is het belangrijk dat er voor Windows-pc's veel meer software voorhanden is, en dat je veel meer dingen zelf kunt tweaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik al jaren een PC voor privegebruik. Ik kies hiervoor omdat er meer software verkrijgbaar is voor de PC dan MAC. Ook het verschil in de aanschafprijs is een reden voor mij om voorlopig geen MAC te kopen.

Ook zakelijk maak ik voornamelijk gebruik van een PC. Maar als ik een foto moet bewerken, ren ik naar de MAC. Programma's als Photoshop werken namelijk fantastisch op dit systeem en ook het maken van muziek gaat perfect achter een MAC.

Het design van een MAC is overigens fantastisch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit nu achter een pc en een mac.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mac al vanaf de jaren tachtig : nooit spam , nooit een virus ,geen spelletjes en gebruiksvriendelijk. Een doelbewuste keuze.En dan het design : om in het muma te plaatsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
achter een PC, ik heb deze voor mijn verjaardag gekregen en toen ik mijn pc vroeg voor mijn verjaardag was ik bezig met "gamemaker" wat alleen op windows draait ¬_¬
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PC... (wat is een MAC?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Amber;

Laptop met Windows XP. Keuze van mijn werkgever.