GTA IV pc online met een vriend, maar samen kunnen we niet in game oplossing?

Ik wil met een vriend van mij GTA IV PC online spelen maar ik kan hem niet uitnodigen en hij mij niet want dan krijgen we ''unable to join game'' (zoiets). En we kunnen niet samen in 1 server. Dus of hij kan er in en ik krijg disconnected from game, terwijl ik er nog geen eens in ben of ik kan erin en als hij daarna ook in dezelfde server gaat (aanklikt) gaat die laden en krijgt hij ook disconnected from game. Terwijl hij er geen eens in was.

Wat is de oplossing om samen te spelen?
We hebben beide UPNP aan en DHCP Server aan... En SSID discovery en dergelijke...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Poorten van router openzetten??