Hoe kan ik dit laptop beeld make?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
denk dat t je videokaart is, niet je beeldscherm

Antwoorden (4)

Als je met make(n) repareren bedoelt dan heb ik slecht nieuws: dit scherm is definitief kapot.
Je kan het laten vervangen als de laptop nog niet te oud is.
Als je een computermonitor op de VGA-aansluiting van de laptop aansluit dan kan je hem op die manier nog gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt me niet zo te zien is de GPU dood, dan heb je er niks aan dan krijg je het zelfde op en extern beeldscherm maar ja testen kan geen kwaad.
Deze doet het niet meer, ben ik bang. Ik zou er een van packard bell. nemen. Die zijn heel goed :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die zijn juist niet goed.
niet.
zo te zien je videokaart kapot. aangezien dit bij de meeste laptops op het mobo geïntegreerd en is dus ook niet te vervangen. je kan hooguit een ander mobo bestellen maar die zijn vaak flink aan de prijs. anders beroep je op je garantie als je die nog heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hopelijk is het je monitor kijk even of je een losse monitor er aan kunt hangen om te kijken of het beeld goed is
is dat het geval dan is je scherm defect
Heb je met die losse VGA scherm hetzelfde probleem dan is het helaas je moederbord
aangezien het een mac is kost dat je waarschijnlijk meer dat het kopen van een nieuwe windows laptop.
capthavoc