Is er een alternatief voor ftd?

Het is nu zoeken als: tv kijken zonder gids.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (7)

Ja, je kunt gratis spotnet downloaden en dat werkt vrijwel hetzelfde als FTD. Nog niet alle uploaders weten spotnet te vinden, maar dat is een kwestie van tijd. Voordeel van spotnet is dat je eigen filters kunt maken.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zat met spots die ik met ftd binnenhaalde aldus op zo'n 2MB/s maar met spotnet kom ik maar tot de 50kb/s ofzo! Heb jij misschien een idee hoe dit kan?
paulus811
13 jaar geleden
Met FTD kun je niets binnenhalen, ook met spotnet niet. Het enige wat deze programma's doen is je laten zien wat er te downloaden valt en het aanbieden van de mogelijkheid om een klein bestandje binnen te halen (de NZB file) waarin de informatie zit welke bestanden waar vandaan moeten worden gehaald. Het feitelijke downloaden van de bestanden doe je met bijvoorbeeld Newsleecher, sabnzb etc. Daar is niets in veranderd, dus ik vermoed dat het in je internetverbinding zit of in een instelling van je downloadprogramma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aha, ik heb grabit er nog wel opstaan, ik weet het al! Thanks:)
Spotnet het zelfde als ftd ik heb hem ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek naar hotspot ofzo spotnews iets met spotnet zo iets werkt precies als ftd! Weet alleen de naam niet meer spotnews met een zoeklicht als pictogram
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spotnet, torrents, nzb-groepen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DBP is ook een optie! Is echt bijna hetzelfde als FTD, DBP staat voor Dutch Binarie Program, weet alleen niet hoeveel mensen er momenteel op zitten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok bedankt voor de tip!
escape
13 jaar geleden
sinds half februari 2011 is DBP uit de lucht.
Ik zoek zelf via NZB-index en haal ze dan binnen met SABnzb. Voor mij werkt t goed maar ik kan niet oordelen voor een ander natuurlijk. Probeer het eens zou ik zo zeggen ...
13 jaar geleden
ik zou spotnet gaan gebruiken.
zelf gebruik ik dit ook als vervanging van ftd sinds iets meer dan een maand.

het probleem is dat sommige spotters zoals de welbekende Isaac is gestopt en er dus een stuk minder op staat.
het duurt gewoon even totdat er vervangers voor zijn gekomen maar er komen echt wel weer spotters.

je kan trouwens ook gewoon zelf direct op usenet zoeken zonder dat je de spots krijgt via anderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt. Zal em zeker eens proberen. Via usenet vind ik wat chaotisch. ;-)