Ik krijg geen beeld meer op mijn 19 inch medion scherm, alleen blauw lichtje vooraan knippert. Wat is er dan stuk? En hoe eventueel repareren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
3K

Antwoorden (3)

misschien is er nix mis met je monitor maar iets met de aansluiting of de videokaart
heb je misschen een andere pc of laptop waar je de monitor op kunt aansluiten ?
als ie daar werkt ligt het aan de aansluiting en/of videokaart.
waarchijnlijk de meest simpel fout is dat je stekker niet goed vast zit ?
of dat je de monitor als 2de monitor hebt aangesloten en die uitgeschakeld staat
probeer eens veilge modus
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op 2de pc werkt hij ook niet, andere monitors van hetzelfde merk , met dezelfde kabels, wel...
Controleer even of alle kabels van en naar je pc goed vastzitten. De kans is groot dat dat het is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om de controleren of het aan uw pc ligt doet u als volgt: neem een andere monitor als je nog één hebt en koppel het aan uw pc. Als het nog altijd niet lukt, weet u dan dat het aan uw pc ligt.