Hoe vind ik de itl file op mijn iTunes?

Ik heb de XML file wel gevonden maar de itl file van iTunes niet. Ik wil mijn iPhone op een andere computer synchroniseren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op een engelstalige website las ik het (uitgebreide) antwoord op Uw vraag:

Location of the iTunes library files:

Mac OS X:
/Users/username/Music/iTunes/iTunes Library
/Users/username/Music/iTunes/iTunes Library.xml

Windows XP
\Documents and Settings\username\My Documents\My Music\iTunes\iTunes Library.itl
\Documents and Settings\username\My Documents\My Music\iTunes\iTunes Library.xml

Windows Vista
\Users\username\Music\iTunes\iTunes Library.itl
\Users\username\Music\iTunes\iTunes Library.xml

Windows 7
\Users\username\My Music\iTunes\iTunes Library.itl
\Users\username\My Music\iTunes\iTunes Library.xml

Verder werd deze extra info nog gegeven :

De twee andere iTunes-bibliotheekbestanden dienen verschillende doeleinden. Zie hieronder voor meer informatie.

Over de iTunes bibliotheekbestand (iTunes Library.itl in Windows)

Dit bestand is een database van de nummers in uw bibliotheek en afspeellijsten die u hebt gemaakt. Sommige song-specifieke gegevens worden opgeslagen in dit bestand. Als u het bestand verwijdert, maakt iTunes een nieuwe, lege kopie wanneer u de toepassing, maar afspeellijsten, lied waarderingen, opmerkingen opent, of andere informatie die u hebt gemaakt verloren is. De iTunes-bibliotheekbestand wordt alleen gebruikt door iTunes.

Opmerking: De naam van de bibliotheek bestand voor versies van iTunes voorafgaand aan 4.9 was "4 iTunes muziekbibliotheek" voor Mac OS X en "iTunes 4 muziek Library.itl" voor Windows. Na de upgrade naar iTunes 4.9 of hoger, worden de oudere bibliotheekbestanden verplaatst naar een "Vorige iTunes bibliotheken" map.

Nieuwe versies van iTunes soms bevatten verbeteringen in de iTunes-bibliotheek. Wanneer u de nieuwe versie van iTunes opent, iTunes upgrades van uw bestaande bibliotheek naar de nieuwe indeling en wordt een kopie van de oude bibliotheek in de vorige Bibliotheken map. Als alles prima tijdens de upgrade naar de nieuwste versie van iTunes gaat, kunt u de oudere iTunes bibliotheekbestanden verwijdere

Groet:Zoekertje (Bron Internet)