Kan de camping zien op welke site's ik gezeten heb?

Ik zit op de camping en heb internet (wifi) gekocht. Kan de camping zien op welke site's ik gezeten heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Illegale dingen van plan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hèhè vieze dingentjes ? LOL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig kan je niet eens een vraag stellen zonder dat mensen meteen dingen gaan denken. -.-'

Het beste antwoord

Ja dat zou kunnen als ze de router logs laten bijhouden over internetverkeer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan dit ook als ik via een andere site op een site ga? Via een ander ip site ofzo weet niet meer precies hoe het heet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je gebruikt die router dan nogsteeds en dan kunnen ze zien dat je naar die site gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar vanaf dat punt wordt het toch lastiger lijkt me , daar gaat het om lijkt me. Overigens is een camping liever met iets anders bezig dan waar jij heen surft lijkt me maar dat terzijde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar ze kunnen wel zien dat je naar zo'n site gaat, wat je verder doet zien ze niet. En het lijkt me ook sterk dat een camping überhaupt zoiets doet, ze weten toch niet welk IP bij wie hoort.

Andere antwoorden (1)

als het een opzichzelf staande computer is zonder extra beveiligingen enzo dan zou je zelf je geschiedenis kunnen wissen. Dan is het voor camping in elk geval een stuk moeilijker om te zien op welke site's je hebt gezeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De camping zou in principe in realtime kunnen kijken waar hij surft of dat in log laten zetten, je geschiedenis wissen achteraf is dan zinloos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zouden zelfs exact kunnen zien wat je stuurt met DPI.