hoe kun je een spel opstarten die in geen enkel mogeijkheid opstart?

ik heb een spel en hij doet een beetje vervelend. Hij start niet uit zichzelf op en hij leest de schijf wel maar wil niet opstarten als ik naar startmenu of deze computer ga.

Toegevoegd na 6 minuten:
het spel is 3d rijsimulator en het is legaal gekocht in de winkel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
wat is de naam van het spel?
is het origineel of illegaal?
welk besturingssysteem heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het op geen enkele mogelijkheid kan opstarten kan je h toch gewoon niet opstarten?

Het beste antwoord

rechtermuisknop op het icoontje van het spel en run as administrator (uitvoer als administrator) klikken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

mischien via administrator spelen