Wordt er schuim/berschermings materiaal in een doos gedaan van Dell?

Mijn laptop zou vandaag worden opgehaald door Dell maar ze zijn nog niet langs geweest. Een medewerker vertelde mij dat er ook een doos wordt mee verzonden waar ik mijn laptop in moet doen maar
Zit hier beschermings materiaal in of moet ik zelf wat schuim regelen? Heeft iemand hier ervaring
Mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Aangezien laptops "tere" apparaten zijn doen ze altijd piepschuim erin. Ik adviseer dus dat ook te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is volgens mij puur om er voor te zorgen dat ze niet eindverantwoordelijk zijn. Ik zou het wel doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een maand geleden is mijn half jaar oude laptop van Dell ook voor reparatie naar Duitsland geweest.
Eerst werdt er een doos afgeleverd met beschermingsmateriaal. De doos met laptop werdt 2 dagen later opgehaald door een ander vervoersbedrijf. ongeveer een week later had ik de laptop weer terug.(doet t weer prima)