Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wordt er schuim/berschermings materiaal in een doos gedaan van Dell?

Mijn laptop zou vandaag worden opgehaald door Dell maar ze zijn nog niet langs geweest. Een medewerker vertelde mij dat er ook een doos wordt mee verzonden waar ik mijn laptop in moet doen maar
Zit hier beschermings materiaal in of moet ik zelf wat schuim regelen? Heeft iemand hier ervaring
Mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
619

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Aangezien laptops "tere" apparaten zijn doen ze altijd piepschuim erin. Ik adviseer dus dat ook te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is volgens mij puur om er voor te zorgen dat ze niet eindverantwoordelijk zijn. Ik zou het wel doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een maand geleden is mijn half jaar oude laptop van Dell ook voor reparatie naar Duitsland geweest.
Eerst werdt er een doos afgeleverd met beschermingsmateriaal. De doos met laptop werdt 2 dagen later opgehaald door een ander vervoersbedrijf. ongeveer een week later had ik de laptop weer terug.(doet t weer prima)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding