USB wordt niet herkend op laptop, hoe verhelp ik dit?

Hallo,

op mijn laptop wordt geen enkel USB apparaat meer herkend...
ik heb al geprobeerd: INstallatie usb ongedaan maken, windows updaten, drivers updaten, etc. Er staat een geen driehoekje met een uitroepteken voor, en het werkt dus niet correct. Toen ik de usb installatie had verwijderd en de computer opnieuw had opgestart kon hij ook geen stuurprogramma's installeeren.

kan iemand mij hiermee helpen?

Toegevoegd na 55 seconden:
op andere computers worden de apparaten wél herkend!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb daar ook soms last van misschien helpt het op ham in een andere USBingang te stoppen

Antwoorden (1)

Download en installeer het programma "Driver easy".
Laat 'm je laptop scannen en hij vindt wel de ontbrekende driver(s) wel die je meteen kunt downloaden en installeren.