USB wordt niet herkend op laptop, hoe verhelp ik dit?

Hallo,

op mijn laptop wordt geen enkel USB apparaat meer herkend...
ik heb al geprobeerd: INstallatie usb ongedaan maken, windows updaten, drivers updaten, etc. Er staat een geen driehoekje met een uitroepteken voor, en het werkt dus niet correct. Toen ik de usb installatie had verwijderd en de computer opnieuw had opgestart kon hij ook geen stuurprogramma's installeeren.

kan iemand mij hiermee helpen?

Toegevoegd na 55 seconden:
op andere computers worden de apparaten wél herkend!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het kan zomaar zijn dat de drivers van de USB een beetje in de war zijn zeg maar . Daardoor wordt geen ( nieuw ) apparaat meer herkent . Doe het volgende om je probleem op te lossen . Ga naar Start /Configuratiescherm /Apparaatbeheer. In de lijst die nu verschijnt staat onderin Universal Serial Bus- controllers. Klik met je linkermuisknop op het kleine pijltje links van het menu om dit open te klappen . Nu zie je daar een lijst van alle USB apparaten en Controllers . Klik met je rechtermuisknop op de regels ; zoals , USB Hoofdhub USB apparaat voor massaopslag en dergelijke. Verwijder deze allemaal door bij alle onderdelen in het menu voor verwijderen te kiezen . Is je lijst leeg dan start je de Computer opnieuw op . Nu worden alle apparaten weer netjes opnieuw geinstalleerd en zal je zien dat alle USB apparaten weer werken en dat een nieuw apparaat ook herkent wordt .

misschien is het handig om te vermelden wat voor een laptop je hebt en welk besturingssysteem je geinstalleerd hebt. Zo kan er makkelijker bekeken worden wat te doen. Succes

Download en installeer het programma "Driver easy". Laat 'm je laptop scannen en hij vindt wel de ontbrekende driver(s) wel die je meteen kunt downloaden en installeren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100