En is dit ook een virus???

Sinds kort krijg ik ook elke keer een soort van "asus live update" bij het opstarten te zien. Zie afbeelding... Zeer storend! Herkent iemand dit en wat moet ik ermee?

Heel graag een oplossing voor dit 'gedoe'...

BVHD:-)!

Toegevoegd na 10 uur:
Oke, nu ik weet dat t geen virus is, wil ik er best wel wat mee...
De voorbeeld-afbeelding hier is niet precies dezelfde hoor, maar kon er zelf geen afbeelding van maken, en dit vond ik op google.
Bij mij staat er boven:

K52F check all uncheck all

en daaronder :

"BIOS
Drivers
Aplication

Wat zou jij doen:-)?
Heel graag een antwoordje .....

Picture for question

Antwoorden (3)

LOL! Nee, dit is geen virus. Dit is software van Asus die je aanbiedt om de nieuwste drivers te installeren. Je kunt deze software verwijderen als je er niet van gediend bent.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er niet van gediend bent dat je laptop op een gebruiksvriendelijke manier up-to-date wordt gehouden ... Als je het gedoe vindt, vink dan alle vakjes aan en klik op OK. Als het goed is krijg je dan de volgende keer dit scherm niet meer te zien. voorlopig.
dit is geen virus,
de oplossing hierboven is maar voorlopig. Als je het er volledig af wilt hebben zie deze link:
http://www.ehow.com/how_7276754_uninstall-asus-live-update.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een asus computer of moederboard hebt zou ik deze drivers voor het BIOS updaten
FRank