wat moet ik doen als skype niet werkt op windows 8.1?

Elke keer als ik de Skype app open dan zeggen ze dat er een probleem is opgetreden, en zeggen ze dat ik skype opnieuw moet opstarten (wat ik vaak heb gedaan) of ik moet het opnieuw proberen (wat ik ook vaak heb gedaan).
Dus als een van jullie weet wat de probleem is laat het me SNEL weten!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wellicht ben je geholpen met de desktopversie te downloaden, dus niet de app. De app deïnstalleren en daarna opnieuw installeren lijkt me ook nog een optie,

Antwoorden (2)

en wat als je hem gewoon opnieuw installeert
ik had het zelfde probleem en dat is nu ook gewoon weg hoop dat het ook bij jou werkt .......
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zelf ook veel problemen gehad met de app voor windows 8.1, nadat ik de desktopversie heb geinstaleerd deed alles het weer, je moet wel eerst de app voor windows 8 verwijderen.
Ik heb de link in de bron gezet, je moet skype voor windows bureaublac installeren niet voor windows 8