Mijn hotmail id zegt dat die onjuist is terwijl ik mijn wachtwoord opnieuw wil instellen

Van mijn hotmail id ben ik mijn wachtwoord kwijt. Als ik een nieuw wachtwoord in wil stellen zegt die dat mijn hotmail id fout is. Ik heb alles goed getypt zeker weten 100procent het is wel een oude hotmail maar weet iemand de reden en oplossing want ik zou graag weer gewoon willen msen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb je al je oude wachtwoord opgevraagd? Want zonder je oude wachtwoord kun je geen nieuwe aanmaken. Succes!