Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben mijn hyves email en wachtwoord kwijt ik wil dat account verwijderen maar hoe?

Ik ben van mijn hyves account mijn oude email waar ik het wachtwoord niet meer van weet en van het Hyves account zelf toch wil ik het hyves account verwijderen maar hoe moet ik dat doen?

Toegevoegd na 32 minuten:
Dus ik weet mijn weet het ww van mijn mail niet de gebruikersnaam van Hyves wel maar het ww ook niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

als je de gebruikers naam weet en ww kan je in elk geval inloggen je kan dan ook je account gegevens wijzigen in het juiste ander email adres
en daarna hyves verwijderen.
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden
Als je het wachtwoord van je email account EN van je Hyves account niet meer weet, dan kun je ook je eigen Hyves account niet zelf verwijderen.

Als dit zou kunnen, dan zou iedereen die geen wachtwoorden heeft het kunnen, en dat is nou net niet de bedoeling.

Je kan overigens wel een mail naar Hyves sturen, met de vraag of hun hem voor je kunnen verwijderen, en anders heb je simpel gezegd, pech gehad.

Als je gewoon aan iedereen vertelt dat je een nieuw Hyves account hebt, en iedereen daar toevoegt, dan zal je oude account snel inactief worden.

Ook zal het account uit zich zelf verwijderd worden, als je voor een bepaalde tijd niet inlogt.

Toegevoegd na 32 minuten:
Ik heb nog wat verder speurwerk verricht, en ben het volgende tegengekomen:

Ik ben mijn wachtwoord kwijt en heb een ander e-mailadres.
We kunnen je e-mailadres voor je omzetten naar je nieuwe e-mailadres. Op die manier kun je je inloggegevens opvragen op de site, en ontvang je ze op je nieuwe e-mailadres. Mail hiervoor de volgende gegevens:

- Gebruikersnaam (of de link naar je profiel);
- E-mailadres dat je gekoppeld wilt hebben aan je Hyvesaccount;
- Kopie van geldig ID-bewijs (zodat ook wij zeker weten dat we niet het e-mailadres van een ander wijzigen én wij zeker weten dat jij het aanvraagt en niet bijvoorbeeld iemand die jouw profiel wil overnemen). Indien je thuis geen scanner hebt, kun je ook een foto van jouw ID-bewijs maken en dan de foto mailen.

Als je op de bron klikt, dan staat daar 'Mail ons je vraag'.

Als je daar op klikt, dan kun je ze die gegevens mailen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké. Het leek me vrij vanzelf sprekend, maar je kan gelijk hebben...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding