Ik heb met Google chrome ingezoomd op youtube hoe zoem ik dat weer uit?

Dit heb ik niet op andere sites , opnieuw opstarten helpt ook niet !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.1K

Het beste antwoord

Op het steeksleuteltje rechtsbovenin klikken en dan op het minnetje naast het zoom percentage.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ook kan je ctrl ingedrukt houden en dan scrollen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alt of controle (1 vd 2, weet niet zeker) inhouden en scrollen met je muis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Open de pagina die je uit wilt zoomen, toets dan Ctrl+0 (Ctrl-toets indrukken en vasthouden, dan de '0' intoetsen en beiden weer loslaten). Als het goed is zoomt hij dan op 100%. Succes!