Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn taakbalk is ineens foetsie, wat nu?

Ik heb skype afgesloten via de taakbalk en nu is hij dus verdwenen. Mijn achtergrond vult nu mijn hele bureaublad en de programma's die ik nog open had staan staan nu ergens onder in mijn scherm te zweven... Op een muisknop klikken werkt niet en opnieuw aanmelden ook niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Denk dat je explorer gecrashed is. via taakmanager opnieuw explorer openen, control alt delete dus en dan taak manager, nieuwe taak, type explorer. Zou genoeg moeten zijn. Anders afsluiten en opnieuw opstarten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens op F11 te klikken. Daarmee kan je het scherm 'maximaliseren', je taakbalk verdwijnt dan ook. Door nogmaals op F11 te klikken komt hij weer terug.

Toegevoegd na 4 minuten:
De pc helemaal opnieuw opstarten, werkt dat ook niet?
Als je start niet kunt vinden dan kan je d.m.v. de windows knop (links op je toetsenbord tussen ctrl en alt) het startmenu tevoorschijn toveren.
Als dat ook niet werkt, en meerdere keren ctrl + alt + delete werkt ook niet, dan kan je nog altijd 5 seconden lang de aan-uit knop van je pc indrukken. Wel eerst alles opslaan.

Toegevoegd na 7 minuten:
Hou je ons op de hoogte van de actie die leidde tot de oplossing?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En als je explorer crashed dan kan je je Windows taakbalk niet meer gebruiken? Gaar.. Sowieso gaar dat je explorer zou crashen, ik dacht dat dat iets uit de jaren 90 was..
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing