Wat is een goede laptop voor mij?

Ik wil graag een nieuwe laptop kopen, omdat mijn laptop heeeeel langzaam is geworden. ik heb nu een acer, en daar ben ik niet tevreden over.

ik zoek een laptop waarop ik:

- kan gamen, online games (niet extreem grote spellen, maar bijv maplestory of silkroad of dergelijke)
- goed dingen kan doen met school (dus snel internet)
- een film kan downloaden en kijken

- de grootte maakt niet zo veel uit als het maar geen mini-laptop is

-Ik wil geen Acer want dat is mij niet goed bevallen
mijn budget is tot 500 euro

mvg,
Isabel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ik weet dat Dell hele goede laptops heeft m.b.t. studie..
Asus daarin tegen heeft hetzelfde alleen is deze iets meer gericht op mobiliteit..

Beide zijn goed om een klein spelletje op te spelen of een filmpje op te draaien..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een toshiba 17 inch,heel tevreden mee,heel snel en ook lekker groot :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eigenlijk is elke PC die in de winkel ligt goed genoeg voor jouw eisen.
gezien je een mooi budget hebt raad ik een laptop met een Intel Core I3 processor aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://dynabyte.nl/artikel/7127879c2941/HP_Pavilion_DV6-3130SD

Ik heb deze al bijna 6 maanden geleden gekocht bij dynabyte.
Ben er heel erg blij mee.
Mooi stijlvol uiterlijk, maar alles behalve dat is hij nog steeds supersnel!!
Windows 7 is ook veel soepeler dan vista, en dat merk je ook met alles.
Deze laptop is voor spelletjes ook geschikt, dankzij de supersnelle harde schijf die erin zit.
Hij heeft vind ik een mooi LED full HD scherm, en de accu gaat zo'n 3uur mee.
Er zit ook een dvd/cd-rom drive in, altijd handig...

Ik kan er verder prima videospelletjes mee spelen, en heb nog geen enkel probleem ermee gehad.

Echt een aanrader dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.paradigit.nl/PARADIGIT/product/ZPR_01LAP/01_LAPTOPS/productdetails/20065443/HP_15_6_G62_B60SD_P340_4GB_500GB/XF321EA_ABH/default.aspx

dit is een mooie laptop

mijne is bijna hetzelfde en er is prima een spelletje op te spelen!

alleen deze is net ietsje sneller