hoe verwijder ik een programma helemaal van de pc

Graag stap voor stap en in jip en janneke taal want ben niet erg handig met pc

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Je gaat naar start->cofiguratiescherm->programma en onderdelen en dan klik je op het programma dat weg moet met je rechtermuisknop en klikt op verwijderen.
Daarna zal hij vragen of je het echt wil verwijderen en dan klik je op ja/doorgaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was met net voor met antwoorden..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je het is gelukt, alleen moest ik nog eerst software aan klikken, en dan kwam ik bij programma en onderdelen
maar dat zag ik gelukkig zelf nog staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fijn dat het gelukt is

Andere antwoorden (3)

download revo unninstaller is echt heel erg goed
of gewoon ccleaner
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik hoef maar 1 programma te verwijderen??? kan ik die niet gewoon in de prullenbak gooien??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met deze programma's weet je 100% zeker dat het verwijderd is, vooral met revo uninstaller, want die gaat ook in het register zoeken, en alle snelkoppelingen en alle overgebleven bestanden..
dus ik snap dat - tje eigenlijk niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wou graag een simpel antwoord , hier snap ik dus weer niks van, moeilijke taal:(
Dit is bij elk computerprogramma een beetje anders. Ik heb Windows 7 bij mij moet dat zo:
Ga naar het configuratiescherm -> programma's -> programma's en onderdelen.
Daarbij staat programma's verwijderen. Als je hierop klikt dan heb je de lijst met programma's die op jou computer staan. Als je dan met je rechter muisknop op een programma klikt dan kun je ze verwijderen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt maar werk was het eerst +1
ga naar START -> Configuratiescherm -> programma's verwijderen of wijzigen -> dan zoek je je progamma klikt er 1 keer op ga dan naar het knopje verwijderen (zie afbeelding) dan krijg je een pop up en volg de instructies en klaar is kees!!!!!!