Hoe kan ik zien of er een venster geopend is in Google Chrome? Krijg de melding steeds dat ik eerst het venster moet sluiten voordat ik op kan schonen

deze melding krijg ik als ik CCleaner gebruik om mijn pc op te schonen. Ik zie heb echter in mijn idee geen venster open staan. Als ik Google Chrome wil verwijderen van de PC, dan krijg ik dezelfde melding. Eerst het geopende venster in Google Chrome sluiten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Druk op CTRL-SHIFT-ESC en ga naar het tabblad "Processen". Zoek daar of je het proces chrome.exe tegenkomt. Eventueel kun je het proces beëindigen.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel !!!