Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn C schijf word kleiner en kleiner wat nu?

ik had Jdownloader ff gedownload om dat ik het nodig had . maar naar dat begon me C:/ schijf steeds kleiner te worden en nu heb ik alles verwijdert van jdownloader alle folders en nu is me schijf 3GB kleiner

Toegevoegd na 5 minuten:
ben achter gekomen zodra ik Internet Download manager aan zet dat die steeds kleiner word maar die zet alles in de D: schijf

Toegevoegd na 6 minuten:
oh het is trouwens een SSD Card

Toegevoegd na 10 minuten:
de schijf springt soms terug van 2gb naar 4gb

Toegevoegd na 19 minuten:
ah probleem gevonden en opgelost.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
838

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je schijf kan niet kleiner worden alleen voller. Het kan zijn dat er verborgen bestanden op staan.

Klik rechts op de C schijf. Kies eigenschappen, schijfopruiming en vervolgens vink je gewoon zo veel mogelijk aan. Vooral bij meer opties: systeemherstel en schaduwkopien kun je veel ruimte winnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
was verborgen bestanden van Internet Download Manager die maakt die aan als je aan het downloaden bent en gooit die weer weg als die klaar is en ik was nog al groten bestanden aan het downloaden.

Andere antwoorden (1)

wees blij dat het maar 3GB is (hangt er natuurlijk vanaf hoe groot je schijf is) en ik denk dat die jdownloader een virus was
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding