Hoe installeer en download ik drivers, en hoe weet ik welke ik nodig heb?

Dit zijn de onderdelen etc.

Gegevens:
600 Watt Cooler Master voeding
Intel® Core™ i3 4150 3,5 GHz
Standaard koeling
MSI H81M-E34
7.1 Geluidskaart
8GB DDR3 Werkgeheugen
500 GB Sata III Harde schijf
DVD Brander
Nvidia GTX 750 Ti 2GB
1Gbit netwerkkaart

In mijn nieuwe pc, alleen moet ik nog drivers downloaden en installeren. Mijn vraag is alleen welke drivers ik nodig heb en hoe ik ze moet installeren. Bedankt alvast v

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je gaat naar de site van een fabrikant, bijvoorbeeld nvidia en download daar de geschikte driver.

Het beste antwoord

Download Drivermax of een andere software die drivers detecteert, Drivermax download maar 2 programma's per dag maar je kan de naam zien van die Driver en even googelen....
succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke heel erg bedankt, maar hoe installeer je die drives dan buiten het programma om?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Stel de naam is: Realteck HD AUDIO, zoek je op realtec HD AUDIO Drivers, en download die, stel het is: Radeon HD 7970, zoek je op Radeon HD 7970.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt en het heeft me erg geholpen :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Drivermax is inderdaad goed, maar het is nu geupdate met dat je
ongelimiteerd drivers kunt downloaden maar je moet wel 3.5 minuten wachten per download..
Beter dan een dag